wtorek, 27 grudnia 2011

Sangre arabe

soutache

soutache

10 komentarzy:

  1. Przepiękne! Jednak dla mnie mistrzowskie są "Alaska helado" marzę by mieć je na uszach. Cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wauuuuu, son preciosísimos!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się! w tym blogu! w dziełach tu prezentowanych! w tym że tyle tu nawiązywania do moich ukochanych Indii!
    chyba znalazłam Raj w internecie :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swoją drogą.. chciałabym umieć robić tak piękne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  5. no po prostu brak mi słów jakie to cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne prace, do tego te połączenia ze zdjęciami ludzi, miejsc, natury. Wszystko razem powoduje, ze chce się mieć taka biżuterię. Jestem za fascynowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy jakieś następne "pyszne" nowości?? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. super !!! A ta kolorystyka !! ehhh ciężko z tego bloga wyjść :)

    OdpowiedzUsuń