niedziela, 4 grudnia 2011

Rusia calle

trochę obawiam się tych moich nazw i wpisów, bo jak wrzuciłam sutasz którego inspiracją jest rosyjska ulica, to za dwa dni na moskiewskich ulicach zaczęły się protesty po niezbyt uczciwych wyborach... chociaż nigdy nie miałam ambicji politycznych, nawet nie szczególnie mnie to interesuje, to jednak przy tej okazji, chciałaby wyrazić nadzieję, że nasi wschodni sąsiedzi też kiedyś będą mogli w pełni cieszyć się pięknem i bogactwem swojego kraju

autorska biżuteria
soutache


8 komentarzy:

  1. piękne kolory-mocne , wyraziste , po prostu cudne kolczyki i znów trafiony wybór w podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne połączenie kolorów i forma! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi taki pomysł pa ruski chodzil po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepiękne. Za ile sprzedajesz? ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. wrzuciłam na pakamerę :) zapraszam chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantásticos y muy atrevidos!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. są piękne:) kolejne, które mi sie podobają...

    OdpowiedzUsuń