czwartek, 17 października 2013

Mundo maravilloso

Alicja w krainie czarów to bajka mojego dzieciństwa. Myśląc o niej czuję ciepły letni dzień, uchylone okno z powiewająca delitaknie firanką i słyszę głos lektora snujący się z kasetowego magentofonu :
"- Ale ja nie chciałabym mieć do czynienia z wariatami - rzekła Alicja.
- O, na to nie ma już rady - odparł Kot. - Wszyscy mamy tutaj bzika. Ja mam bzika, ty masz bzika.
- Skąd może pan wiedzieć, że ja mam bzika? - zapytała Alicja.
- Musisz mieć. Inaczej nie przyszłabyś tutaj..."











5 komentarzy:

  1. Obłędnie piękne :) Za każdym razem tworzysz dzieło, które powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolczyki, skojarzyły mi się z pawiami !!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki. Gratuluję. Zapraszam na moją stronę: www.amudelq.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, naprawdę wyglądają jak Chester! Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń